poniedziałek, 9 września 2013

Wyniki candy. Troszkę lata... Troszkę jesieni...

Po najwspanialszych w moim życiu wakacjach, wróciłam do Torunia i ochoczo ruszam do pracy.  Przyznam szczerze, że bardziej niż na tworzeniu biżuterii, koncentrowałam się przez te dwa miesiące na delektowaniu się piękną pogodą, wdychaniu zapachu lasu i spędzaniu czasu z rodzinką. Cudowne wakacje...

Zaczynam od nieco spóźnionych wyników CANDY :) Dziękuję za liczny udział!!!! 
Random wylosował nr... 36 :) Jeśli dobrze liczę, zwyciężyła
GRATULUJĘ! 
 Proszę o adres:)


Również spóźnione, letnie modeliniaki:)



 I już kilka pierwszych, jesiennych propozycji:) 
Naszyjnik z liściem dębu zgłaszam na wyzwanie Kreatywnego Kufra.



Nie wspominałam wcześniej o przemiłym spotkaniu z Anią, którą większość z Was zna jako Tally's. Dzięki niej, połknęłam jeszcze bardziej sutaszowego bakcyla i nadal próbuję swoich sił w tej technice. Dziękuję Aniu za miło spędzony czas i za wiele cennych rad. Myślę nieskromnie, że robię postępy...
 


 Na koniec całuję... Jeszcze wakacyjnie... Dziękuję, że jesteście!



32 komentarze:

  1. Jakie masz piękne włosy :)
    A sutasz faktycznie coraz lepszy, uwielbiam te matrioszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łooo dziękuję!
    Strasznie się cieszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jak zawsze cudne! Zwłaszcza naszyjnik z jarzębinami ;). I nie mogę się powstrzymać przed napisaniem tego- pięknie wyglądasz :). I masz boskie kolczyki:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ♥
    Wszystko cudne ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe żołędziaki :)
    Dziękuję za zabawę :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle wszystkie twoje prace są rewelacyjne :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyni choć miałam wielkie nadzieje na wygraną bo uwielbiam Twoje prace.Zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję mojej imienniczce :-)
    Ależ u Ciebie jesiennie!
    Matrioszki są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję :)
    wygrasz to wyzwanie !! powalają na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prace, żółędziowy naszyjnik jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jarzębina i liść dębu jak żywe...nie mogę się napatrzeć- cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zwyciężczyni. Naszyjniki w jesiennej odsłonie są po prostu cudowne. Na dębowy naszyjnik nie mogę się napatrzeć. Jako leśnika mnie zachwyca:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekuję za zabawę , pozdr z Torunia gdzie pracuję ... Jarzębina i żołędź jak prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla wylosowanej - bardzo apetyczny prezent.
    Życzę powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam słonecznie, mimo mgły za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te jesienne ulepce :) urzekają kolorami i estetyką. Nie wiem czy mi się wydaje czy zmieniłaś kolor włosów w każdym razie bardzo Ci taki pasuje-wyglądasz dużo młodziej niż na poprzedniej miniaturce -wakacje służą :).

    OdpowiedzUsuń
  16. ale zabawne te matrioszki! :) ślicznie wyglądają, nie ma co. a modelinowe tworki są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudeńka tworzysz:) te żołędzie są jak prawdziwe,a kolczyki sutaszowe całkowicie mnie zauroczyły:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla wygranej.
    Żołędzie i jarzębina śliczne - jak prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cuda :)
    Gratuluję zwyciężczyni! :>

    OdpowiedzUsuń
  20. gratulacje dla szczęściary....a te wisiorki jesienne- cudne!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jarzębina i żołędzie, jak prawdziwe, piękne :) I widzę fotka nowa też piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny sutasz:) Wychodzi rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję. : )
    Wszystko co tworzysz mi się podoba. : )

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko z Twoich rąk wychodzi piękne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje zdolności Twoje prace są wspaniale dopracowane i wyglądają bardzo profesjonalnie i estetycznie. Chętnie zostanę stałym bywalcem Twojego bloga! :)
    Pozdrawiam, i zapraszam w odwiedziny do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne te jesienne naszyjniki, żołędzie niesamowite :) a kolczyki sutaszowe cudo, zakochałam się w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko jest przepiękne, jak zwykle :p

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna ta jesień u Ciebie:)
    I dla szczęściary gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Żołędzie królują!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz :)